Žaidimų vaizdo tinklaraščių komunikacija Twitch kanale
Smolskas, Laurynas |
Recenzentas / Rewiewer |
Licencinė sutartis Nr. MRU-EDT-204
Twitch.tv yra viena lankomiausių internetinių svetainių, skirtų vaizdo žaidimų tiesioginiam transliavimui. Šiame darbe, atlikus stebėjimą ir mokslinių darbų analizę, stengiamasi nustatyti, kaip yra komunikuojama Twitch platformoje. Twitch.tv yra prieinama Europos, Šiaurės bei Pietų Amerikos ir Rytų Azijos šalims, platformoje yra vartojama anglų kalba. Dėl vienos vartojamos kalbos visi platformos naudotojai turi galimybę dalyvauti internetiniuose transliacijų pokalbiuose. Vienu metu Twitch platformoje tiesiogines transliacijas stebi apie pusė milijono žmonių, o pagrindinių transliacijų metu jos sulaukia daugiau kaip šimto tūkstančių aktyvių vartotojų, kurie ne tik žiūri transliaciją, bet ir sąveikauja, diskutuoja pasitelkdami internetinį pokalbį. Šie veiksniai daro didžiulį poveikį pranešimų pobūdžiui ir struktūrai. Didžiulė įvairialypė kompiuterinių žaidimų mėgėjų bendruomenė (vidutiniškai 16–26 metų) labai savotišku būdu komentuoja ir aptarinėja žaidimus ar transliacijose vykstančius įvykius. Twtich internetiniuose pokalbiuose yra gausu naujadarų, prasmingų piktogramomis išreikštų emocijų bei emocijų, išreikštų tekstu, jų atsiradimą ir plėtrą lėmė memų ir internetinių komiksų kultūra. Darbo struktūra: pirmoje dalyje nagrinėjama tiesioginės transliacijos vieta tarp kitų medijų, antroje dalyje analizuojama Twitch platforma, pateikiamos jos veikimo mechanikos, trečiame skyriuje yra aprašomas tyrimas, jo eiga ir rezultatai.
Twitch.tv is one of the most visited websites for live streaming of video games. This paper seeks to determine the peculiarities of communication on the Twitch platform using observation and analysis of research papers. Twitch.tv is available from all countries in Europe, North and South America and East Asia and the main language used by the majority of users of the platforms are English. Linguistically, one of the most important aspects is that all users of the platforms have the opportunity to participate in online streaming conversations. About half a million people watch a live broadcast on the Twitch platform at one time, and the main broadcasts receive more than a hundred thousand active users who not only watch the broadcast but also interact and discuss via online chat. These factors have a major impact on the nature and structure of the messages. A large, diverse community of computer game enthusiast (average 16 – 26 years old) comments and discusses games or live events in a very unique way. Twitch online chat is full of neologisms, meaningful iconic emotion and emotions expressed in the text, the emergence and development of which was determined by the culture of memes and online comics. Structure of the work: the first chapter deals with the place of live streming among other media, the second part is analyzed on the Twitch platform, presenting its mechanics, the third chapter describes the study and results.