Mobilioji aplikacija futbolo akademijos "Žalgirietis" žaidėjams: suvokiami inovacijos požymiai ir įdiegimas
Mickus, Robertas |
Recenzentas / Rewiewer | |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Esminis šio darbo tikslas buvo nustatyti, ar tokios inovacijos, kaip mobilioji aplikacija, įdiegimas turėtų teigiamą įtaką futbolo akademijos "Žalgirietis" žaidėjų tobulėjimui komunikacijos, edukacijos, technologijų ir kultūros kontekste. Siekiant tokią idėją įgyvendinti šioje akademijoje iš Lietuvos sostinės – Vilniaus, vienas pagrindinių uždavinių buvo ištirti suvokiamų inovacijų požymių įtaką mobiliosios aplikacijos įdiegimui. Pirmoje, iš keturių dalių, autorius apžvelgia kitų rašytojų aprašytas kūrybines technologijas, susijusias su skaitmeninėmis ir mobiliosiomis medijomis. Skyriuje aptariamos šiuolaikinės edukacinės ir komunikacinės priemonės. Antroje dalyje, inovacijų įdiegimo procesas bei inovacijų požymiai yra analizuojami teoriniame lygmenyje, o po šio vertinimo, yra sukuriamas koncepcinis suvokiamų inovacijų požymių modelis, kuris padėtų surinkti ir išanalizuoti empirinius tyrimo duomenis. Trečioji dalis yra skirta futbolo akademijos "Žalgirietis" skaitmeninių platformų ir ekspertų interviu kokybinei turinio analizei ir jos santykiui su koncepciniu suvokiamų inovacijų požymių modeliu. Pradinė koncepcinio modelio versija, atlikus kokybinę analizę, vėliau buvo patobulinta, atsižvelgiant į naujus duomenis ir siekiant didesnio modelio potencialo bei pagrįstumo. Tyrimo pabaigoje pateiktos išvados ir rekomendacijos, pabrėžiančios šio darbo temos svarbą bei siūlančios atlikti tolimesnius šio klausimo nagrinėjimo tyrimus.
The larger purpose of this thesis was to identify whether the innovation such as mobile application would improve the football academy “Žalgirietis” players’ in communicational, educational, technological and cultural context. In order to implement such idea for this academy, from the capital of Lithuania – Vilnius, the main aim to research the perceived innovation attributes which affect the intention of adopting a mobile application was developed. In the first of the four parts, the author foregrounds the most well-publicized creative technologies related to the digital and mobile media. The chapter illuminates different aspects of advanced education and tools of communication. In the second part, the innovation-decision process and innovation attributes are analyzed at the theoretical level and after this assessment, the conceptional model of perceived innovation attributes in order to collect and analyze empirical data is designed. The third part is devoted to the qualitative content analysis of the football academy “Žalgirietis” digital platforms as well as expert interviews and their relationship to the conceptional model of perceived innovation attributes. The initial version of the conceptual model then was modified after performing the qualitative analysis according to new data in order to achieve greater overall potency and validity of the model. The study is finalized with conclusions and recommendations which reveal the significance of the researched topic and suggests the further research of this important issue.