Use this url to cite publication: https://cris.mruni.eu/cris/handle/007/39424
Options
Lietuvos žaidimų industrijos kelrodis: Lietuvos ir pasaulio žaidimų industrijos tendencijos 2020–2030 m.
Type of publication
Mokslo tiriamųjų darbų, projektų ir kita ataskaita / Report of science exploratory works and projects (K4c)
Author(s)
Rumiancevas, Artūras | Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacija |
Jasčemskas, Ričardas | Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacija |
Jakubavičius, Artūras | Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
Pipiras, Tautvydas | Lietuvos inovacijų centras |
Ramanauskienė, Giedrė | Lietuvos inovacijų centras |
Tinfavičienė, Ingrida | Lietuvos inovacijų centras |
Title
Lietuvos žaidimų industrijos kelrodis: Lietuvos ir pasaulio žaidimų industrijos tendencijos 2020–2030 m.
VšĮ Lietuvos inovacijų centro užsakymu parengė Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacija
Publisher
Vilnius: Lietuvos inovacijų centras, 2020
Date Issued
Date Issued |
---|
2020 |
Extent
134 p.
Field of Science
Abstract
Leidinyje apibendrinti autorių moksliniai tyrimai žaidimų industrijos plėtros srityje. Lietuvos žaidimų industrijos kelrodis yra skirtas identifikuoti pagrindinius sektoriaus plėtrai kylančius iššūkius, kuriuos lemia globalios tendencijos, taip pat nustatyti sektorių apjungiančius tikslus ir apibrėžti unikalias plėtros kryptis artimiausiu 10 metų laikotarpiu.
Type of document
type::text::report::research report
eLABa
93030462
ISBN
9789986938095
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Bibliographic Details
0
Project(s)
Socialinių inovacijų laboratorijų tinklas > Darnių inovacijų laboratorija > Projektas "DigEco" |
Date Reporting
2021